bet she looks good on the dancefloor

hejhejhallå gott folk, hoppas allt står bra till oss er, det gör det oss mig iallafall. har haft en riktigt skön dag idag. började med skola, dock till klockan halv 5, sen var det dags för vernissage i Dieselverkstaden för utställningen, och så kom mammsen och pappsen förbi och tittade, sen åkte jag och pappa ner till saltsjö duvnäs och tog en underbar pizza på Stazione, tog en pesto pizza med pesto, mozzarella och pinjenötter. mums!

hade tänkt bjussa på en dagens nu faktiskt, det känns som det var ett tag sen

image70

tunika/blus - H&M Marimekko
svarta stuprör - Jstore
gladiator sandaler - H&M
(hade dock svarta nylon strumpor i)

bilden är lite mörk, men den får duga för den här gången för bloggen vill inte riktigt samarbeta idag när jag lägger upp andra bilder så det får bli den här :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Supersnyggt du med, vill ha såna gladiatorsandaler du har, måste hitta mina snart!!

//
www.alexandrastyle.blogg.se

2008-04-16 @ 21:44:39
URL: http://www.alexandrastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0