dirty fingers

well hello sunshines. idag har det varit sommar, folk går runt i shorts och linnen och klänningar och det är så fantastiskt underbart.
& imorgon är det dags för valborg, galet roligt! och det känns bra att jag redan kommit på vad jag ska ha på mig, tar en bild på det imorgon.

på fotografiskabilden i skolan har vi fått en ny uppgift, där man ska välja en känd fotograf och studera fotografens personliga stil, och sedan ta egna bilder i samma stil som sin fotograf. och jag har valt modefotografen Patrick Demarchelier, hans bilder är så otroligt vackra, och jag har fått lite ideer om hur jag ska göra. men det får ni inte se än på ett tag ..

nu ska jag äta middag, det blir laxfile med färsk pasta blandat i spenat och citronsås, & avocadosallad till. mums!

image91
bilder tagna av Patrick Demarschelier till Vogue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0