snart äntligen helg

Godkväll i stugorna. är precis hemkommen från das jobb. fick sluta en halvtimme tidigare ikväll så det var skönt.
idag hade jag även svenska nationella i skolan, den skriftliga delen. temat var saga och sanning, och jag valde en uppgift där man skulle skriva en debattartikel om hur media hänger ut kända personer i tidningar med nakenbilder osv. det gick rätt bra tror jag, fick till ett bra avslut så jag är rätt så nöjd :)
efter skolan åkte jag hem och så satt jag och spelade the sims2! det är så sanslöst roligt verkligen, jag hade det förut på datorn men så försvann det, men så fick jag ett nytt av jesper i måndags! me so happy

imorgon är det torsdag, och sen är det fredag och HELG! gosh vad skööönt, har inte haft en jobbfri helg på 3 veckor nu och jag måste sova. så det blir nääjs
och på fredag ska jag in till stan, och då ska jag spana in den här otroligt snygga klänningen som jag bara Måste ha! hur snygg är den liksom inte ? den kommer från en av mina favorit affärer, monki.

image82
(bild alexandrastyle.blogg.se/)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är helt ok att du låna bilden, jag gjorde ju det med :))

//
www.alexandrastyle.blogg.se

2008-04-24 @ 10:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0