when I fall

jahapp, nu är jag hemma från jobbet äntligen. fast det är inte direkt så mycket att hurra för eftersom jag ska dit imorgonbitti igen!
jag var glad där för en liten stund när jag slutade, men inte längre. jag hade en sak som jag såg fram emot den här helgen, en sak som gjorde att jag verkligen tvingade mig igenom den här kvällen. MEN nu blir nog det inte av, men kanske, får se imorgon. jag orkar hursomhelst inte bry mig längre känner jag. jag är inte direkt förvånad över att det kanske inte kommer bli av, just my luck liksom.
wellwell, nu ska jag kila ner och kika på teve en stund så jag får lite fredag jag också! pussokram

image74
min vän victor nere vid skurusundet som jag saknar så himla mycket, och ge mig sommar nu


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Godmorgon, det är du och jag som är rediga denna soliga lördagmorgon som jobbar, :))

//
www.alexandrastyle.blogg.se

2008-04-19 @ 10:03:58
URL: http://www.alexandrastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0