A reminder


                                    en chokladpralin till kropp

Jag är hemma, jag är brun, jag är trött och sliten - resultatet av en grymt kul vecka på zakynthos. vi har solat, badat, shoppat lite & partajat galet. hittade ett favorit ställe, Rescue. så jäkla grymt! underbart dansgolv, underbar DJ, underbara bartenders, underbart helt enkelt
kom hem igår runt 5 tiden, planet var dock över en timme försenat så det var lite segt men vi kom hem tillslut iallafall

idag har jag gjort mest ingenting, sovit, ätit, gått promenad och laddat upp bilderna på facebook, lägger upp några här imorgon också 
min man är förresten borta nu, & lever livet i usa. känns väl sådär, men det ska bannemig gå bra ändå.
nu ska jag sussa, ses imorrn pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0