Boom boom boom boom I want you in my room


hello gorgeous!

ännu en skoldag har gått, hade bara psykologi och design idag. skönt. design verkar bli kanonkul verkligen! är helnöjd med det valet. och läraren verkar skön. vi kommer få designa möbler av gamla delar, göra reklam, förpackningar, jeans med mera. och slutuppgiften i vår kommer nog vara roligast, då kommer vi få välja Exakt vad vi vill inom design och visa vad vi kan helt enkelt. vi får välja att designa smycken, kläder, möbler, reklam .. precis vad vi vill. grymt roligt! ser fram emot att få börja jobba på riktigt. annars idag hände det inte mycket mer än att jag fått min feta lön. eller ah, fetare än vad jag tänkt mig så det är riktigt fierce! ska ta mig in till stan någon dag och kolla runt efter en ny plånka. har hittat en snygging på H&M som jag funderar på. nu ska jag nog äta. ciao!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan. Vi på Veckorevyn.com har uppmärksammat din blogg och skulle vilja skicka en spännande inbjudan till dig. Jag hittar inte din mailadress på sidan, så jag undrar om du skulle kunna skicka den till mig på: [email protected]. Hälsningar Martina, Veckorevyn.com.

2008-08-26 @ 12:08:02
URL: http://www.veckorevyn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0