I need some fine wine and you, you need to be nicer

helg imorgon! finfint kommer det sitta ska ni veta. veckan har gått hemskt långsamt! men helgen ser riktigt fin ut, imorgon blir det först psykologi sen design. sen ska jag jobba till 5-halv 6. & sen blir det en trevlig middag hos isabelle med flickorna, och senare 18årsfest i älta. lördag består också av middag fast med de andra flickorna. mycket trevligt! nu ska jag försöka komma på vad man ska ha på sig imorgon. min garderob känns helt tom just nu ? känns som att jag inte har något alls att ha på mig. tråkigt. måste shoppa!



imorgon vill jag ockå vara cool med snygg hatt, snyggt hår, snygg kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0