This my cool



idag har varit en skön dag, började med geografi, sen lunch, sen design. & efter det åkte jag in till stan med sara och spenderade lite pengar, väldigt lite faktiskt. fyndat! den rosa kostade 34.50 på indiska! superfin till min blommiga vippiga kjol från H&M. plånkan har jag vart sugen på ett bra tag nu, så nu blev den min, 79kr från H&M. och så har vi halsbandet, som jag köpte för nån vecka sen dock, också från indiska för en tia! hur galet är inte det ? man tackar man tackar. förövrigt ska jag jobba ännu mer på H&M nu ons-fredag! me like

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så fina saker! Jag avgudar dig! jag vill va som du u u, ett liv som jag a a. (djungelboken du vet) Men jag vill också ha fina saker jag dör! Seriöst, jag dör. Hej då nu tar jag livet av mig och det är ditt fel. Men om du eller någon annan som läser detta inte vill att jag ska dö så gå in på min blogg :)hej då!

2008-08-27 @ 18:04:40
URL: http://jagärettjävlapsyko.blogg.se/
Postat av: Anonym

skoja...

2008-08-27 @ 18:06:04
Postat av: you know hwo

...hehe

2008-08-27 @ 18:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0