And you surrender sweet surrender

Long time no see ? jag har varken haft tid eller ork att skriva nått här nu i dagarna. men det ska det bli ändring på! ska ta en liten sammanfattning av helgen tänkte jag

fredag. ett litet äventyr till huddinge med sofia & sara, sen blev det stress hem för att senare åka iväg till hammarby sjöstad på inflyttningsfest/sent födelsedags firande för min vän malin. supertrevligt. sen drog vi vidare ut, till Ego. var helt okej, skön musik iaf. men det blev ändå hyffsat tidigt, var hemma runt 3tiden. bra kväll

lördag. segdag. satt mer eller mindre på samma plats hela dagen, det vill säga i fåtöljen framför teven, kollade också på narnia. sen tvingade jag mig upp efter många om och men och tog mig hem till sofia där några av töserna var. blev en lugn kväll för min del, men kanske inte lika lugn för exempelvis sofia ?

söndag: jag och sofia tog oss in till stan för lite andra adventsmys. gick genom julmarknaden i kungsan och fick en hel drös med julkänslor. & så åt vi en smarrig lunch. tanken var att kolla julklappar men så blev det inte riktigt. på kvällen blev det luciakonsert med sara & malin i Berwaldhallen, supermys!

nu blev det  bara lång och tråkig text, så bjussar istället på lite halvdåliga kameramobil biler från helgen


fredagens värdinna






Kommentarer
Postat av: Malin

jag sa ju att jag läste bloggen; hej maddde!

2008-12-08 @ 23:06:03
URL: http://malti.blogg.se/
Postat av: madeleine

sv: haha hej :D

2008-12-08 @ 23:44:52
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0