Twiiiiiliiiiight


Kan man bli kär i någon som man aldrig träffat, och förmodligen aldrig kommer att träffa, som man endast sett på film ? om man kan det, så är jag det. självklart kan man tycka att nån på film är snygg, oftast är det så. men nu ikväll såg jag Twilight med några vänner, och ja. jag vet egentligen inte vad jag ska säga mer än att jag först och främst älskade filmen. och jag älskar Edward Cullen (Robert Pattinson). jag är helt tagen verkligen, finner knappt några ord. jag, nä, jag vet verkligen inte..

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja man kan bli kär! Jag har youtube:at o googlat som en dåre sedan jag såg filmen! Åhhhh

<3

2008-12-30 @ 18:35:14
URL: http://malinfalck.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0