back on track

& så var man bloggare igen .. vi fårse hur det går den här gången, om jag faktiskt orkar skriva eller om det blir ännu ett blogg-one night stand.
men jag ska hursomhelst försöka så gott jag kan och skriva lite om min vardag och en hel del om mode, musik & kanske lite om foto, som är mina tre största intressen.

lite "spännande" fakta om mig själv (orkar inte ta hela självbiografin idag)
namn: madeleine
ålder: 17 år, 18 till hösten
bor: i nacka utanför stockholm i en etagelägenhet med min kära mamma
familj: mamma katalin, pappa mats, storasyster caroline & pojkvännen jesper
skola: nackagymnasium, går linjen samhäll-bild & formgivning
intressen: mode & kläder är något jag håller varmt om hjärtat, likaså musik och fotografering


image2
bild på mig från i somras, på en uteservering i kungsan

Kommentarer
Postat av: Jeppzzor :D

Wihu. bloggzor :)

2008-02-25 @ 00:25:41
Postat av: Anonym

ja, nu jävlar

2008-02-25 @ 00:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0