down town

jag är död & mina fötter finns knappt längre, dom är också döda. RIP fötterna ..
min dag idag började på centralbadet inne i city på drottninggatan. det blev massage, bubbelpool och bastu med mammsen, helt underbart! min rygg behövde verkligen den där massagen, är sjukt stel överallt hela tiden.
efter det blev det typ 4 timmars vandring på stan, hittade en galet snygg jeansväst från H&M som jag köpte, har varit sugen på en sån rätt länge och nu fick det bli en sån

sen blev det också ungefär 30 rundor på alla H&M i city, 3 rundor på zara och 1 på indiska, mor hade beslutsångest över vad hon ville köpa, det slutade med: ingenting ..
efter stan åkte vi hem, sen direkt till friskis och tränade i typ en timme, zvettigt

min kära jesper fick åka ambulans idag uppe i sälen, med bruten överarm tackvare en knaslandning med snowboarden efter ett hopp, poor thing. jag ska pyssla om dig när du kommer hem älskling ^^


image15
min snygging väst

Kommentarer
Postat av: maria

Jättesnyggt !

2008-02-28 @ 21:34:55
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Anonym

tacktack!

2008-02-28 @ 21:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0