Det blir en dag på stranden

Godagens :) idag är det lördag, och nu är jag ledig en dag! wuhu, sen jobb igen på måndag
igår blev det en dag på stranden med min käre mor, vi åkte ut till Grisslinge som ligger ut mot värmdö, det är riktigt mysigt där. fick en massa flashbacks från mina dagar som liten tös då vi alltid tillbringade det varma sommardagarna där ute. fick mig även en hel del färg, feels good

idag har jag jobbat, så jag missade mina kusinbarns dop, kul. men mamma och min syster var där iallafall så dom tog lite bilder som jag kan lägga upp senare.
& bussarna har börjat rulla, det tackar och bugar vi för, dock är det förmödligen bara tillfälligt nu under helgen. men imorgon ska jag nog ta mig in till staden med min syster och kolla runt, ännu en gång på jakt efter den där strå-hatten


lite bilder från gårdagen. 1, utsikten från vår solplats. 2, en mycket närgången anka. 3, grisslinge. 4, en del av min blommiga volangklänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0