good times gonna come

ÅH! jag är så fruktansvärt avundsjuk på alla som får tralla runt på alla dessa fantastiska modevisningar nu under modeveckan här i stockholm. idag vare bland annat Minimarket som hade sin visning, har alltid gillat deras kläder, och det som visades idag såg inte ut att vara annat än snyggt. en dag ska bannemig jag också sitta front row på alla visningar

min dag var väl inte lika rolig, eller mja, det är ju som sagt buss-strejk. men jag och isabelle bestämde oss iallafall för att försöka ta oss in till stan, och vi tänkte då gå ner till saltsjöbanan .. men till vår förtjusning så kunde isabelles farmor skjutsa oss till sickla, så där tog vi en smarrig lunch på forno romano (?) tror det stavas så, sen tog vi banan in mot staden, jag i jakt på en strå-hatt, slut överallt! mindre kul, men kom iallafall hem med en ruskigt snygg sjal från H&M. lägger in en bild så fort jag tagit en ^^



bilder från Minimarkets visning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0