Soul assassination

Hejhejhallå, har vart rätt off nu ett tag .. har vart lite bortrest & sånt trevligt. tog en tripp ner till göteborg och halmstad/tylösand med min syster, min systers pojkvän och min fader. det var riktigt mysigt och skönt att komma bort lite. men så kom jag ju faktiskt hem för typ en vecka sen, och sen dess har jag väl ungefär jobbat, träffat jesper så mycket som möjligt
på tisdag far han iväg till amerikat för att stanna i cirkus 10månader och prova på high school-livet. trevligt för han, tråkigt för mig.  och det sjuka är, att jag åker iväg till grekland med tjejorna samma dag, mitt plan går 6.30, jespers plan går 6.30.  så det blir farväl på arlanda
det är faktiskt lite sjukt, vad är egentligen oddsen för att något sånt händer ? i dunno
hursom .. är det dags för grekland på tisdag, yey. kommer bli så roligt, skönt med värme (för det är ju så otroligt kallt i stockholm just nu, naat)
 


min syster och mats schtekte galet på playan i tylösand
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0