kom änglar kom älvor

kirsten.bmp
(bild lånad av fatale.se)
älskar kirsten dunst outfit på den här bilden! speciellt hatten, har spanat runt länge efter en liknande men har tyvärr inte hittat någon som känns rätt. men jag spanar vidare

tjoflöjt! torsdag idag, jobb om en och en halv timme cirkus. och imorgon är det dags för midsommarafton och jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig, eller jag har ju några suddiga ideer, men inte mer än så. annars så har jag en perfekt bild i huvet på hur jag Vill se ut, men jag äger inte den klänningen tyvärr, vet inte ens om den finns i verkligheten men snygg är den!

såhär ser då min midsommarafton ut: hem till min kära vän eve (som fyller 18 imorgon) vid 12 tiden, så innan det ska jag hinna komma på vad jag ska ha på mig, duscha, komma på hur jag ska ha håret, fixa håret, sminka mig .. det betyder alltså att jag måste gå upp vid typ 8 imorgon! jösses. får försöka spara lite tid och komma på hur jag ska klä mig och hur jag ska ha håret nu under jobbet. SEN, blir det då midsommarlunch hos eve med tjejorna, och så hoppas vi på att solen besöker oss så vi kan bada i poolen. senare på kvällen så ska det komma mer folk och så blir det partaj. hoppas det blir lyckat.
och sen ska jag upp och jobba dagen efter! woiiuuh .. men sen efter det är det iallafall FESTIIIIVAAAL!  roligtroligtroligt. där har jag faktiskt vart duktig och planerat ut vad jag ska ha för kläder med mig, tillochmed tagit fram en del och slängt i tvättet. i'm so proud of myself.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0