gäsp

ni skulle bara veta hur mätt jag är just nu. kom nyligen hem från stan, har spenderat kvällen på café 60 med sara och evelina. tog mig en chailatte och en chokladmousse-tårtbit, så nu är jag sådär jobbigt mätt att jag mår illa. men det är väl sånt man få stå ut med om man ska ha det mysigt! ^^
kvällen har hursomhelst varit mycket trevlig!

igår var jag på magnus betnér med min loverboy på china teatern. gud vad roligt det var! jag skrattade så mycket att jag fick huvudvärk, då förstår ni att det var rätt så ku l. jag har hela dagen försökt komma ihåg allt han sa, men det är så svårt att lyckas berätta om det på rätt sett så det blir lika kul .. howevvveeeer, så vare himla roligt!
och imorgon gott folk har jag studiedag! hur skönt är i nte det ? iofs ska jag plugga en massa, men ändå .. jag ska nog också åka och köpa den dära speciella jackan på den speciella affären :D yiiee

nä, nu ska jag nog ta och sova
oh juste, lägger upp några bilder från gårdagens fotografering av moderepotaget imorgon!
nattinatt

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0