GOSH!

äääntligen funkar bloggen, herregud vad det har varit segt! men nu verkar det funka som det ska iallafall (pepparpeppar!)
well, igår kväll så blev det middag på chao chao med flickorna, det var supermysigt och jättegod mat, jag åt en pasta med fläskfile, kantareller och gorgonzolaost-sås, jumey! ^^ hoppas alla ni andra också hade en supertrevlig kväll.
nu börjar äntligen min otur vända gällande jobbsökande föresten! fick ett samtal idag från ett ställe jag sökt jobb på och ska dit på intervju på tisdag! så håll tummarna allihopa :D

jesper är på väg hit nu, ska bli mysigt. & ikväll blir det kanske en sväng förbi en vän som kanske ska ha över lite folk, får se hur det blir med det där.
det är så sjukt fruktansvärt kallt hos oss, mina fingrar är isglassar, utan att överdriva! buuurrbuurr ..

jag vill verkligen ha ALLA solbrillor från http://www.lespecs.se/ , dom är helt underbara. måste ta mig till en monki snarast och spana in dom. tyvärr så har dom ju inte fått så jättemånga till monki, men ett par iallafall så det gäller att vara snabb! och det ska jag försöka vara ^^ hihi
nu ska jag försöka värma händerna lite

tjingiling!

image34
berättade jag föresten att jag hittade mitt armband igen som jag glömde i skolan ?
well, här är det iallafall!

Kommentarer
Postat av: youknowwho

haha "ett ställe" inget man mämner kanske. jag ska också dit på tisdag ^^

2008-03-15 @ 18:02:19
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Snyggt amrband! Tusen tack för tipsen om le specs glasögonen, att dom finns på Monki, tack =))) Bra blogg du har tjejen!

2008-03-16 @ 23:04:05
URL: http://www.alexandrastyle.blogg.se
Postat av: caroläjn

åh, ett sånt har jag också!
eller ja, både ett svart & ett vitt,
beslutsångest så köpte båda :p
& juste, sagt det förut men jag säger det igen...
jag älskar din blogg madde :)

2008-03-17 @ 22:53:51
URL: http://jillcarolineguth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0