me so happi

happihappiiee! köpte den där jackan som jag berättat om idag, äntligen liksom. så nu är jag lycklig, känns bra.
annars har det väl inte hänt sådär jättemycket skojigt idag, har ju haft studiedag, och jag har faktiskt gjort precis det man ska göra på en studiedag, pluggat! well done

såg att blondinbella ska vara med på debatt på svt imorgon kväll, det ska faktiskt bli intressant att se, hon ska debetera mot Maria Wetterstrand från miljöpartiet ...... aja, det ska iallafall bli underhållande hoppas jag!

här kommer några av moderepotage bilderna jag tog i måndags på min kära syster 


              


nu ska jag kolla på vänner! ciao

Kommentarer
Postat av: youknowwho

har också köpt den speciella jackan på det speciella stället nu!

2008-03-13 @ 08:31:17
Postat av: Anonym

hihi yey! vad vi är mystiska ^^

2008-03-13 @ 17:28:44
Postat av: Anonym

Snygging bilder madde ;)

2008-03-17 @ 17:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0