en snabbis

godkväll allesammans, tänkte bara skriva lite snabbt här innan jag ska sova. så det blir inget sådär jätteintressant inlägg direkt.
anyhow så är jag på hotellet nu och ska strax sova, har varit en galet seg dag i skolan med engelska nationella hör-och läsförståelse och den muntliga delen. men nu är iallafall alla nationella ääntligen över, tackar för det. sen åkte jag tillbaka till hotellet och mötte upp pappa, senare åt vi en otroligt god middag på hotellet, för min del blev det pasta med recotta, spenat och chevrésås. sååå jäkla gott verkligen. sen åkte vi in till stan och kollade lite, upptäckte att det visst var rix FM "festivalen" i kungsan, så hela stockholm var där och schtekte. och sen mitt i allt kom ett tåg med massa protesterande palestinier/ar ? hursomhaver var det en massa ståhej överallt inne i city.

och imorgon är det fredag, och jobb på kvällen, ska faktiskt bli skönt att jobba. annars vet jag inte riktigt vad som händer, eller jag ska hem till en vän på lördagkväll och ha det trevligt .. sen får vi se vad det blir.
nu ska jag ta och sova, pussokram ses på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0