helvetesdator

herreguuuuuud, min dator är typ helt pajj. sitter vid mammsens just nu, för mitt internet helt enkelt VÄGRAR att fungera. tillochmed mats (systers pojkvän) som är grym på datorer kunde inte fixa det. ganska så störande. så jag har inte haft tillgång till internet på en vecka nu ungefär. kul. not.

hursomhelst lever jag. och idag kom min älskade sandra hem från frankrike där hon levt och jobbat dom aupair i 5 månader. och imorgon ska jag äntligen träffa henne! :D ska bli så sanslöst roligt verkligen.
annars så fyllde min syster 21 i fredags, så idag var jag och mamma över på middag, mumsigt värre. och så har jag även haft svenska nationella muntliga provet idag. det gick prima ballerina.

nu ska jag avsluta det här intressanta inlägget med att säga godnatt och vi hörs nog rätt snart, förhoppningsvis.
(ett extremt tråkigt inlägg, jag vet. men så blir det när man inte har tillgång till sina egna saker) cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0