K K K K K come on


nicole richie är hippie snygg, jag gillar

jaa, här sitter jag igen vid mammas dator. min vägrar ju fortfarande fungera .. men jag pratade hursomhelst med pappa idag och han ska förmodligen köpa en ny bärbar till mig, yiiee
annars så har det inte hänt så mycket speciellt idag, har haft en lång skoldag till 16.50, rätt så segt ja. och så hade vi årets första utomhusidrott, det var mysigt. hade brännboll! galet kul, men jag är galet dålig på det ^^ men det gör inte så mycket.

jag är verkligen helt såld på årets sanslöst snygga hippie-trend. kan inte få nog av det! imorgon ska jag köpa mig ett jäättefint hippie-hårband från indiska i rött. supersnyggt verkligen.

förövrigt så har jag mattenationella imorgon, KUL! not. wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Sofia (i din klass!)

Hej Madde! Fin blogg ^^

2008-05-09 @ 18:20:24
URL: http://incubated.blogg.se/
Postat av: madeleine

aw tack så mycket :)

2008-05-10 @ 01:30:58
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0