starship

hej folk och fä! här sitter jag på hotellrummet på scandic och har det bra. ska bo här tills på fredag med pappa, så imorgon ska jag njuta av en lång och mumsig hotellfrukost! juumi :D 
har nu precis varit ute och ätit på Friday's med pappa och carro, galet gott, och galet mätt.

förövrigt så händer det inte allt för mycket just nu, min dator funkar ju inte. så det är segt. och imorgon är det dags för engelska nationella, hör-och läsförståelse, rooligt. men sen är det iallafall bara den muntliga delen kvar och sen är alla nationella över, skönt.


igår la jag undan en klänning på indiska som jag hade tänkt ha på skolavslutningen, den är hur fin som helst verkligen. orkar nog dock inte lägga upp en bild nu, eller jo kanske .. fårse snart.

idag har jag annars varit i skolan, lång dag idag som gått riktigt segt. segare med tanke på det otroligt sega vädret, typ 6+ och regn, yiiuu (?).


det är den här klänningen, fast i krämvitt, men den fanns bara i svart på hemsidan .. men den är det iallafall
nu ska jag skriva på min samhällsuppsatts.
hadetskitfett!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0