Nytt i garderoben



Lite nytt i garderoben, ungefär världens sötaste stickade tröja, hittade på H&M. så himla fin. kändes lite sådär skönt retro. och även det här nitskärpet också från H&M. sen köpte jag ett par julmönstrade knästrumpor. finfint. tänkte använda tröjan till enkla svarta stuprör, mina pippilångstrumpskor och gärna skinnjacka om vädret tillåter, och en stor halsduk.

fick även en helt fantastisk överraskning idag, något som jag inte tänker berätta om än för då finns chansen att jag inte kommer få uppleva det själv. men jag kan säga det att det är en MYCKET speciell person som kommer till sverige, och som förhoppningsvis kommer resultera till mitt livs största upplevelse, i musikväg. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0