00.54


en helt fantastisk bild på mina fantastiskt söta vänner, från när dom var i London nu i veckan

fredag, eller det var fredag för några minuter sen. har vart och hämtat ut min lön idag, det var väldigt trevligt måste jag säga. men tänkte faktiskt inte spendera det just nu på sekunden, utan lägger istället undan det inför julen. duktigt av mig. sen åkte jag in till stan och mötte upp sandra, så tog vi oss en smarrig lunch nånstans där jag aldrig ätit förut. och sen tog vi en liten runda i regnet. mindre mysigt, men hittade trots allt ett väldigt fint armband, från lindex av alla ställen. men jag hade presentkort där så. nu ska jag sova, och ladda inför morgondagen! ciao


Kommentarer
Postat av: jane

fan va myyyys med sånna här höstbilder !!

2008-11-01 @ 14:33:06
URL: http://janes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0