081028

Hallå i stugorna, idag är första riktiga dagen som 18 åring, härligt. och har spenderat den inne i stan med min syster, och tanken var att vi skulle ta en drink under afterwork nånstans, men ingen av oss var riktigt på humör eller hade ork till det. så den drinken får vi ta en annan gång. vi satt istället på vårt stammisställe, espresso house och myste ute i kylan med en kaffe. underbart att ha espresso kortet också. och idag fick jag med mig en enkel svart långärmad baströja från H&M, kanske inte så roligt, men behövligt.








carro provade en sanslöst cool jacka/kappa inne på Topshop, det var så mycket tyg, och den måste ha vägt flera kilo. men cool var den, väldigt stylish

Kommentarer
Postat av: T

Den ser typ ut som jackan jag köpte.. men jag har fortfarande inte använt den. är inte hundra på att jag vill behålla den. Du gumman grattis i efterskott! Hoppas du hade en bra 18 års dag. Helgen blire väl utgång för dig va?? :) pusss

2008-10-31 @ 14:44:19
URL: http://onedostre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0