Are we human or are we dancer


så sanslöst snygg, älskar de orange detaljerna tillammans med det svarta.
muy muy bien

ja ni, sicken härlig dag man har haft. kom hem inatt runt halv 2 från festen, somnade runt 3 då jag halvsov fram till 6, upp och klädde på mig, iväg till jobbet, jobba närmare 10 timmar, hem, dö. ungefär så har min dag sett ut. helt fantastiskt. men det jobbiga var ju inte att gå upp för jag hade ju mer eller mindre aldrig somnat, men det jobbiga var att så fort det inte fanns något att göra på jobbet så nickade jag till ståendes i kassan typ. well done. men nu är det gjort och det vare väl värt, får ju pengar.
"and cash is king"

annars måste jag säga att halloweenfesten igår var riktigt rolig verkligen, även fast jag var tvungen att gå såpass tidigt, och även fast jag skar mig på glas, och även fast jag blev påhoppad, och även fast strippan inte kom. men det var väldigt lyckat! cred till elin och kollis. later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0