Le freak


sommar, precis innan sommarlovet. då ingen visste vad som väntade ..

idag längtar jag till sommar, till festival, till kärlek, till värme, till sol, till bruna pojkar, till jordgubbar. till frihet.
men, det är bara att köra på nu, och så bli det förhoppningsvis sommar en dag. idag var det iallafall min andra dag på jobbet. verkar jättebra allting. har iprincip redan lärt mig kassan, och mer eller mindre allt annat också. så det kommer bli nemas problemas. det enda sura är att jag börjar kl 06.30 på lördag, till 16. vojnevojne


jag kom förövrigt på att jag fick den där höstkappan jag ville ha utav pappa nu i helgen, lite som en förskottspresent. langar upp en bild sen om jag kommer ihåg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0