People couldn't belive what i'd become



ojojoj, vad trött jag är. har knappt suttit ner alls idag. en kort dag i skolan, sen lyckades jag hinna med en fika på söder med min syster. sen var det dags att åka till jobbet. var min första provjobbar dag idag. verkar superbra allting. jobbade i ungefär 4 timmar, sen var det raka vägen till friskis, och körde ett ki-box pass. galet jobbigt & svetting, men tycker det är riktigt roligt. men nu är jag iallafall himla trött. så jag tänkte sova nu. nattinatti

juste, idag har jag haft på mig tunika från Gina, kilklackar, skinnjacka, stickad väst som jag lyckligtvis hittade i garderoben, väska Hermés och wayfarers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0