Shattered windows and the sound of drums

Hej trött. igår var jag vaken i ett över ett dygn. gick upp 6 för jobb, gick och la mig 6 efter fest. så man kan väl säga att jag är lite småtrött idag. men jobbet gick bra, och festen var rolig. var förskottsfirande för min vän johan.

idag har jag sovit, och så blev det en tripp till forum, där jag oväntat nog fick med mig en hel drös med fynd hem. det var utförsäljning på H&M halva reapriset, plus att det var 10 procent på allt, plus att jag har 25 procent på H&M. så det vart ganska så billigt. och så fyndade jag lite på indiska också, inga reapriser dock. men en urfin halsduk, som en ring man bara trär över huvudet & en mössa.







det härligaste är att jag fick med mig allt det för cirka 400kr! inte helt fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0