Take a step and come out of the shade



Blev ett litet bloggstopp där, hann verkligen inte igår. började dagen med att gå upp och mer eller mindre direkt gå till jobbet, och efter jobbet var det dags för träning, så det var raka vägen till friskis och körde ett kick-boxningpass. var jobbigt och roligt. idag har jag också jobbat, fick även veta vad jag kommer få i lön nu framöver, blir mer efter att man fyller 18, och jag är mer än nöjd kan jag lova!

funderar på att ta mig in till stan imorgon, vill kolla runt lite. ska försöka dra med mig sandra också. & på lördag är det dags för mitt födelsedagsmingel med alla töserna, och sen blir det krogen. aye

Kommentarer
Postat av: elin.e

japp monki it is

2008-10-30 @ 20:25:46
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Tack :)

2008-10-30 @ 22:12:58
Postat av: Linnéa

de va jag som skrev haha fast de syndes inte :P

2008-10-30 @ 22:13:19
URL: http://hhemligast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0