They were three wise men just trying to have some fun


vänster: nya jackan från BikBok, halsduk Indiska, väska Hermés.
höger: tröja & kjol H&M

måndag. fint, en skolvecka kvar till höstlov, en vanlig vecka kvar till min födelsedag. aahye. jösses vad underbart att fylla 18. har gått så sanslöst fort allting! känns som det var nyss jag fyllde 17. men det har gått ännu ett år, ett år fullt av framgångar så som motgångar. ser nu framemot ett år förhoppningsvis mestadels fyllt av framgångar. det var dagens tankar. annars? jotack. ska till jobbet 06.15 imorgon innan skolan och fixa lite. på onsdag blir det jobb på H&M, roligt att träffa alla, var ett tag sen jag var där nu. sen är det dags för årets halloween fest på fredag! roligt. mindre roligt att jag börjar halv 7 dagen efter. men det är skitsamma. kan ju inte skita i årets fest! ciao

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Tack så mke :) Fin jacka :)

2008-10-21 @ 20:42:08
URL: http://hhemligast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0