When shit happens



jag kan väl inte direkt påstå att jag haft nån hejdundrandes inspiration den här veckan, har inte orkat skriva, har inte orkat fota. har mest vart väldigt väldigt trött. men nu är det iallafall äntligen fredag imorgon, och höstlov. thank god. & imorgon är det halloween fest i gamla stan. har beslutat mig för att vara vampyr. hade tänkt prova ut min outfit nu för morgondagens festligheter. sen vill jag passa på att tacka vädergudarna för det absolut helt fantastiska vädret idag. fick vårkänslor när jag gick till skolan med solbrillorna på. helt otroligt skönt.

var förövrigt i nacka forum idag, det var nämligen invigning av den nybyggda delen. jösses vad stort och fint det är! helt galet. sån otroligt stor skillnad verkligen. typ tusen nya affärer. det tackar vi för. och inte nog med det, espresso house har öppnat där! jag menar .. oj, finner knappt några ord. så perfekt. tacktack. nu blir det halloweenoutfitsprovande. later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0