All these autumn leaves are yours tonite



idag har jag haft en riktigt mysig dag med min syster på stan. vi började med en lunch uppe  i Topshop. sedan mätta och belåtna kollade vi föst inne på topshop, så himla mycket fint. sen började vi jakten på födelsedagspresent till pappa, och resultatet blev mycket bra. sen gick vi vidare mot espresso house för att ta oss en latte i solen. det var riktigt skönt. där satt vi länge och bara myste och pratade om london, som vi åker till i november. jag längtar så sanslöst mycket! då blir det shopping, på riktigt! annars idag har jag tränat, cyklat en mil på träningscykel och kört styrka. duktigt. och nu tänkte jag planera min outfit för morgondagen, ska förövrigt jobba på HM då igen.

bild 1. inne på topshop, carro var skönt hippie klädd. 2. en dagens på mig, det nya linnet från HM, jeansjacka, svarta strumpisar, gladiatorsandaler, och nya sjalen.

Kommentarer
Postat av: bitte

fina bilder

2008-09-04 @ 11:58:59
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: madeleine

ja tack så mycket! :D

2008-09-04 @ 22:14:08
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0