Disturbia

jag är taggad! snart dags för fest. blir underbart. ska bli spännande att träffa sofia också, hon  har färgat håret och enligt henne är det lila och ser lite goth ut ? hm. annars så  har jag haft en extremt meningslös dag, psykologiläraren var sjuk så vi fick en uppgift som vi gjorde på en kvart. och sen åkte vi till stan och gick  på utsällning, som blev fel, vi skulle gå på en design utställning men vi hamnade på en om olika klockor ? ah jag vettetusan. och så har jag köpt present.

såhär blir kvällens outfit: nya grå kjolen Gina, tshirt Indiska - och till det blir det pumps och skinnjacka. cheers



Kommentarer
Postat av: Diana

JÄTTEFIN blogg!! :) Kolla gärna in min också! :)

2008-09-26 @ 18:13:54
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0