No more local hero ?

negativ. det är så fantastiskt skönt när jobbiga saker händer på samma gång. och grejen är den att det alltid blir så för mig. på något sett så lyckas jobbiga saker hända precis på samma gång. bra fråga varför. min gårdag var väl inte den bästa. började med sjukhus & ont, och avslutades med tårar. men däremot är jag himla lyckligt lottad för jag har världens underbaraste människor omkring mig, som finns där när man blir sårad av nån som betyder fruktansvärt mycket för en. men jag ska fan inte låta nått sånt här stoppa mig. fri nu

för att nu prata om något annat, måste få tankarna på bättre saker. som kate moss höstkollektion för top shop, ser faktiskt väldigt bra ut för en gångskull. måste erkänna att jag inte vart sådär superförtjust i hennes tidigare. men nu är den helt okej ändå. den innehåller bland annat västar, fransar och en snygg jacka som jag blev lite sugen på.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0