Naked lunch





nu till hösten vet vi ju att det är STORA smycken som gäller, speciellt då halsbanden. men även tunna kedjor med en massa fina småsaker som hänger är riktigt snyggt måste jag säga. gärna med fina berlocker och sånt krimskrams. finns många snygga på bland annat Urban Outfitters som det till höger, det till vänster är mitt eget från H&M

annars så är måndagen snart över, det tackar vi för. bara 3 dagar kvar till fredag! tjuhu. låter jag negativ ? det var ju inte meningen. eller vänta, jag har Så ont i halsen, känns som att typ en geting har stuckit mig på insidan. ont ont så ont. hursomhaver .. nej jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, så jag ska nog gå ner och ta mig en god kopp te och en marmeladsmörgås istället. hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0