New York Fashion week

man är ju lite avis på de som får springa runt på Bryant Park under New York Fashion week just nu, eller lite, jäkligt mycket måste jag säga. har kollat lite klipp som Elin Kling lagt upp, ser fantastiskt underbart ut. men som jag har sagt tidigare, en dag ska jag också sitta på front row! hursomhaver, jag har hunnit kolla på en del visningar, och jag fastnade faktiskt allra mest för Diane Von Furstenbergs kollektion. hennes kollektioner brukar annars inte vara något jag fastnar för sådär jättemycket. men nu tyckte jag hon kom med en massa fint som jag känner att jag kan ha på mig sommaren 09. det jag mest vart förtjust i är den första bilden, älskar hela utstyrseln, det som jag också speciellt tycker om är alla blommor och fjädrar i håret! lite hippie-indian, riktigt snyggt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0