Oj oj oj ..

nu måste jag blogga känner jag, har inte hunnit alls under helgen. har haft fullt upp hela tiden. men har haft en riktigt rolig helg. i fredags var jag då på 18års fest hos rasmus som vart jättelyckad! & igår lunchade jag med sofia i forum, och sen hem för att göra sig i ordning och drog senare in mot söder för att äta grekiskt med zakynthos-töserna och sen lurade sofia med mig på fest i tyresö .. väldigt random. och idag blev det slutligen en jättemysig dag ute på Siggesta låångt ute på värmdö där det var loppis för hela slanten. har fyndat riktigt bra saker! är helnöjd. lägger upp bilder på det snart.


min kära syster ute på Siggesta


Siggesta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0