Torsdag


resultatet av manikyren igår, vet inte riktigt om det är min stil direkt, känns lite för fint på något vis. är så van vid starka färger på naglarna, men man måste ju prova lite nytt!

ännu en vecka avklarad, jösses vad tiden bara rusar iväg. & imorgon blir det skönt, börjar med psykologi och sen in mot stan och då blir det Design utställning på National museet och sen var det helg. och kvällen ser jag mycket fram emot. då har min vän rasmus sin 18årsfest. kommer bli himla roligt! och jag tror jag kör på den nya grå kjolen då jag köpte här om dagen. på lördag vet jag inte riktigt, är en Vintage mässa som verkar lite rolig men förstår inte riktigt vart den ligger dock, Enskillda? & på söndag blir det Siggesta-loppis! då ska jag bannemig fynda. ciao

Kommentarer
Postat av: elin.e

härligt

2008-09-26 @ 08:29:09
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0