Zookey



ännu en måndag avklarad, veckorna går bara allt fortare och fortare. lite läskigt faktiskt, hänger inte riktigt med. fyller förtusan år snart! det kommer bli underbart.
idag har jag vart i skolan och haft webbdesign, psykologi och typ en halvtimmes design, sen åkte vi några stycken till Zita inne i city för studiebesök med Textkommunikationen, det var intressant, men lite för långt för min del. satt mest och lyssnade på en människa som pratade. men helt okej ändå. efter det här var sofia hungrig så då gick vi som alltid (!) till espresso house, känns som att jag nämner att jag är där var och varannan dag. men det är faktiskt så att jag är i stan ofta, och då är espresso house det bästa valet om man vill ha bra kaffe, thats why! sen har jag också hunnit med en powerwalk och plugg.

lycka, fixade musik till bloggen förut. så nu får ni njuta av lite partymusik. me like. förresten! nu har london fashion week kommit igång. det är mycket jag skulle göra för att vara där just nu ska ni veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0