Hur kunde du falla när han sa, jag älskar dig, jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Ååh vilken underbar da' .. minst sagt underbart väder idag! skinande sol, blå himmel, torr mark. 1 april mina vänner. kunde inte ha börjat bättre. förutom att jag vart tvungen att sitta inne hela dagen framför datorskärmen och pluggat! hade hellre tagit en runda på stan med en kär vän, suttit på en uteservering i solen med en kaffe i handen och solbrillorna på. men det kommer andra dagar! Dagen började bra iallafall, att vakna upp på ett hotell är inte dumt alls vill jag lova, åt en riktigt maffig frukost och bara njöt. Imorgon är jag mer eller mindre också ledig, bara lektion på morgonen. men även den dagen ska spenderas med plugg. men sen, sen är det påsklov. waaawah. love it.


style.com, såhär vill jag se ut imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0