orgirtopjm

HÖR OCH HÄPNA!!!!!!! jag har hittat min studentklänning. inte nog med det, jag har till och med köpt den! den är så fin att jag skulle kunna börja gråta här och nu. det hände igår när jag tog en snabb tripp till forum, tanken var inte ens att jag skulle leta studentklänning utan bara kollade lite spontant. gick in på Zara där jag har kollat hundratals gånger. men så tänkte jag att jag kunde kolla igen .. och där, där hängde den. provade, och den satt perfekt! iiiih. så glad. så fin. så perfekt.


Benvit med broderier och virkade detaljer, A-linje formad och kort. p e r f e k t . jag är så himla nöjd. tack Zara-guden för den här fina klänningen.

Kommentarer
Postat av: klara :)

guuud vad fin! verkligen perfekt :)

2009-04-12 @ 23:12:49
Postat av: Anonym

grymt snygg!

2009-04-17 @ 16:42:24
URL: http://jillcaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0