You are so last summer


jeansskjorta gåva från Sandra, "lack tights" & vit transparent tröja från H&M, halsband mammas gamla


Godmorgon, ska snart iväg in till stan med min syster. fast jag är på sånt extremt shopping humör så ska jag nog inte köpa nått, har inte råd känner jag. fast om jag verkligen hittar något som jag inte kan motstå så vet man aldrig! imorgon ska jag jobba på fiket, 8-16. kul. men det är bra pengar iofs så det är bara att acceptera att hela lördagen går till spillo. oh well. tror minsann att det skulle vara sol imorgon också .. aja. sol nu med, lite grann iallafall. så jag packar nog ner solglajjorna i väskan också! nu ska jag bege mig, ciao

Kommentarer
Postat av: Carin

assnygg som vanligt :)

2009-02-27 @ 21:16:38
Postat av: malin

skitsnyggt !

nu blir man ju inte bara lite arg på sig själv för att man slängde en liknande för typ 1 år sen !!

2009-03-02 @ 14:23:46
URL: http://malti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0