Is there room for one more son

Såhär såg jag ut idag:
(av någon anledning blir det blått ljus med mobilkameran i min hall?)


lack tights & skinnjacka HM, väska second hand, ullväst Indiska, skor Scorett

Fredag, kort skoldag sen mötte jag upp sandra i forum för att köpa present till sofia & så har jag tränat på gymmet och nu ikväll mest tagit det lugnt framför teven. imorgon ska jag träffa min syster och shoppa lite. sen blir det ju en trevlig kväll att se fram emot med födelsedagsmiddag och utgång på Ace! ser verkligen fram emot det. wuups, såg precis att blondinbella åkte ut ur let's dance .. poor thing

Kommentarer
Postat av: Anonym

i like it

2009-01-23 @ 22:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0