Och du undrar vem som kysser henne nu. Och du undrar vem, vem om inte du

Igår fyllde min vän Evelina 19 år, vilket firades hos henne med grillning & jordgubbstårta ute i solen. härlig sommarkväll. nu känns det faktiskt som att sommaren är på ingång! hur härligt är inte det ? kom precis in från att ha legat ute och solat några timmar. & imorgon skulle det till och med bli ännu varmare. inte illa alls. jag har förövrigt gjorde en pakt med mig själv. inte shoppa något innan London. vilket jag nu har hållt i över en vecka. nu är det 2 veckor kvar. jag kommer klara det! oyes






Jag firade Eve iklädd jeansshorts Topshop som jag själv klippt sönder, svart kavaj och linne H&M samt Converse




Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Härliga bilder!!



//



www.alexandrastyle.se

2009-06-21 @ 21:27:25
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: johanna

jag håller med! bilderna är verkligen somriga och jag gillar den sommriga outfiten

2009-06-21 @ 21:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0