Student 2009


För vi har tagit studenten!

Så var det över. tänk hur länge vi har pratat om den dagen! konstig känsla. men ändå känns det som att jag ska till skolan på måndag. kommer ta ett tag innan man fattar. min dag var hursomhelst kanon! är så himla nöjd verkligen, med allt. har fått så himla mycket fina studentpresenter, bland annat en London-resa, Mary Kate & Ashley Olsens bok, en hel drös med smycken, glas, bestick, pengar .. inte lite heller. så jag är himla nöjd. resan till london går av stapeln den 5 juli tillsammans med min syster och Teresia. kommer bli underbart!


Kommentarer
Postat av: klara

grattis!

2009-06-06 @ 13:18:58
Postat av: Anonym

fan vad lång jag är, haha

2009-06-07 @ 17:32:48
URL: http://sofiuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0