Don't stare at us



lacktights skinnjacka nitskärp & kilklackar från H&M, svart tshirt Gina Tricot


Dagen före utbildningsdagen. jag ser riktigt fram emot imorgon då jag ska på min första utbildningsdag på H&M. kommer bli sjukt spännande. börjar 9.45 till 18.00 och på fredag är det 9.45 till 19.30. så det blir två långa dagar men förhoppningsvis lär jag mig mycket också! dagen har förövrigt vart skön, kort skoldag sen åkte jag nästan direkt till gymmet och tränade en timme och sen solade jag en kvart. riktigt skönt. det är Weekday VIP-kväll ikväll som jag ville gå på, men jag kände inte att jag hade råd med det, trots att det är 50procent på allt. får gå nästa gång! hade vart trevligt.

Kommentarer
Postat av: Carin

Älskar dom dära skorna! har letat ihjäl mig efter dom men hittade inga i rätt storlek ..

2009-03-06 @ 23:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0