Hide and seek

Godkväll. fredag den 13, igen. idag har det inte hänt mycket, skola först, sen tog jag en långfika med sara. träffade min syster en stund. sen har det vart en hemmamyskväll med chips och Let's Dance. men imorgon är det annat som gäller, då blir det först jobb, 6.30-16. segt ja. men därefter blir det utgång! oklart vart ännu, men det löser sig. just nu känner jag verkligen inte för att jobba, fyfaaaan vad tråkigt. möhmöhmöhhhh. jag hade så mycket hellre slösat bort mitt liv genom att sova till typ 2 och sen göra nada, men när klockan väl är fyra imorgon kommer jag såklart tänka istället att fyfaaaan vad skönt att jag har jobbat och tjänat cash flow. så det är väl bara att inse det faktum att jag ska upp klockan 6 en lördagmorgon! längtar ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0