Spare me the details




Sjuker. legat hemma hela dagen i soffan och kollat på The OC. det bara slog till igår helt plötsligt. men nu mår jag bättre, eller om det är inbildning för att jag inte har tid att vara sjuk? i dunno. måste till skolan imorgon oavsett. jobbade förövrigt igår på H&M, gick superbra. dom var jättenöjda med mig och skulle rekomendera mig för ett sommarvikariat där! skulle vara så himla roligt verkligen. en av stockholms största butiker och den butik där det är mest fart i! skulle verkligen vara en sån underbar möjlighet. ska ringa deras butikschef imorgon. är en skiva imorgon, kommer dock inte kunna gå på den med tanke på sjukdom. ohwell. kommer fler skivor!

FÖRÖVRIGT!!!! projektarbetet är klart. k l a r t. det är KLART! oh herre min gud. helt galet. helt underbart. fantastiskt verkligen. inlämning på trycket imorgon. yeahyeahyeahhhheayhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0